dissabte, de desembre 09, 2006

El "meme" de la Jaka













Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ves en quins lius em posa la jaka... un meme ? home jo tinc mames però memes no, en fi tot sigui per fer-la contenta...

El “meme” (ai Jesús quines bestieses) es tracta de:
Agafar el llibre que tinguis mes a prop
Obrir-lo per la pàgina 123
Escriure la cinquena línia o frase
Títol del llibre i autor.

Va, el llibre que tinc mes a prop: “Que vuelvan las vacas locas”
Frase de la pàgina 123: "La codicia y la envidia expulsaron la alegría que un buen día llegó a una villa de la mano de un extravagante pastor."
Autor: Carles Arbat

OK?
I a continuació diu que passi el meeeeeeeeeeemeeeeeeeee a cinc blocaires mes, buenu doncs el passo a:

Poètiques

Indefinit

Human-Trash

Cocodril

jats

Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ei Katerina!!!

Molt be !!! M'agrada !!!
A veure si vens a veurem i xerrem una mica !!!
:)

2:36 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Fet, Katerina!

Per cert, com està el teu estimat Sigfrido?

Petonets per tu i per la teva estimada Jaka!
;)

4:17 p. m.  
Blogger Montse said...

M'ha encantat, Katerina!
Petonets endiumenjats (per cert, com et vesteixes de diumenge, tu?)

7:21 a. m.  
Blogger Katerina said...

Ei Human!!!

El Sigfrido està be, es comuniquem pel Mesenger , ara pel pont volia anar per allà dalt a veure’l però com que no hi ha neu he pensat que potser seria una mica avorrit.

Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

8:09 a. m.  
Blogger Katerina said...

Hola Arare !!! tu si que es guapa !!!

Mira els diumenges em vesteixo segons el temps que fa i es que tinc un armari tan ple que moltes vegades no se que triar.
Ara vaig a veure que trobo !!!

Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

8:14 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Katerina, fet.
Un petó.

10:52 a. m.  
Blogger Katerina said...

Molt be poètiques, moltes gràcies per la teva col•laboració !!!
Aprofito per dir-te que ets una gran poetessa!!!

MUUUUUUUUUUUUUUUUU

1:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home